J goes Östersund!

Hej! Snart är det dags, klockan 15:00 idag går bussen mot östersund! Fawn va kul det ska bli, längtar som en took :D Som dom flesta vet så börjar yran på torsdag, ska bli skönt att vara där några dagar innan så man känner sig lite mer hemma på allt. Efter alla om och men så fick jag ju även med mig nån att bo hos syrran, tobbe is tha man :) ska försöka knäppa så mycket bilder som möjligt från festkvällarna som jag slänger ut sedan då jag kommer hem, eller om jag får lite tid över hos syrran, men ja undrar de ja :D

Kommentarer
Postat av: . S

hoppas du får kul jacke utan mig! :> sitter väl här hemma och ruttnar bort med pappa, om du förstår vad jag menar...

2009-07-27 @ 23:51:32
URL: http://lovelovelovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0